poniedziałek, 20 grudnia 2010

Zimowe zapasy.

Jak wspominałam w moim ostatnim poście - wybrałam się na małe zakupy i zakupiłam wyłącznie najpotrzebniejsze kosmetyki. A oto i one.:





1. SILVER SHAMPOO od Rossmana.
"Usuwa żółty połysk. Włosy zyskują naturalne srebrny odcień." Jako, że mam blond włosy niezbędny do ich pielęgnacji jest takowy szampon, by włosy nie były żółte, a ładne, platynowe. Staram się myć w nim włosy co drugi dzień, bo niestety bardzo je wysusza.
2. GARNIER FRUCTIS szampon wzmacniający.
Do włosów bardzo suchych, przesuszonych, zniszczonych. Wzmacnia i odżywia włosy. Do częstego stosowania. Hmm jak dla mnie szampon jest fajny, ale nie rewelacyjny. :) Hmm, jest napisane na butelce, że `wzmacnia i odżywia` . Wzmacnia tak... Odżywia nie bardzo...:p
3.GARNIER FRUCTIS szampon wzmacniający
Do włosów farbowanych, bądź pasemek. Odżywia, chroni i przedłuża trwałość koloru. :) Noo i tak jest. Jestem z niego zadowolona. Nigdy nie miałam lepszego szamponu.:) Działa naprawdę. Gorąco polecam.!
4. GARNIER FRUCTIS odżywka wzmacniająca.
Mój numer jeden. :) Włosy cudownie się rozczesują... Są miłe w dotyku, pięknie się błyszczą, odżywka nadaje im wspaniały, zdrowy wygląd. :) Regeneruje odbudowę włosów zniszczonych farbowaniem. :)
5. ZIAJA - odżywka.
Hmm co ja o niej mogę powiedzieć... Używałam już, nie polecam. Jest kiepska... Odżywka, która nie potrzebuje spłukiwania... Po rozmowie z moją fryzjerką dowiedziałam się, że na ogół odżywki, które należy spłukiwać z włosów są lepsze. :)


Wiem, wiem, Ameryki nie odkryłam. :D




GARNIER mleczko do demkijażu
Mleczko przeznaczone jest do skóry suchej.. Jest bardzo wydajne. Miałam uprzednio je i byłam zadowolona.:)

1. LADY SPEED STIC 24/7 invisible
2. LADY SPEED STIC orchard blossom
Tuu nie mam zdania na temat tych antyperspirantów, ponieważ mam je po raz pierwszy.:)




Cienie od AVON.
True colour - pink sands. Nawet dobrze na pigmentowane, fajnie trzymają się na oku nawet bez bazy. Cienie są `kremowe` co pozwola ładnie rozprowadzać się na powiece.




1. Mgiełka od SENSIQUE nr 203
2. Lakier od EVELINE nr 470 - cudowny:)
3. Lakier od SECRET z serii french manicure nr 04




No i wazelina kosmetyczna od ZIAJI.





Dwie kredeczki od SENIQUE, które niezbyt mi się podobają. :/


To na tyle. :) Komentujcie, wyraźcie swoje zdanie na temat kosmetyków. Gorąco pozdrawiam.;** 

4 komentarze:

  1. Dużo tych kosmetyków, zwłaszcza do włosów. ;P
    wazelinę mam i stosuję prawie do wszystkiego - jest super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego, co najlepsze w te Święta oraz w Nowym Roku!
    www.fashionablyyy.blogspot.com

    :*:*

    OdpowiedzUsuń