czwartek, 2 grudnia 2010

Stawiam pierwsze kroki na blogger.com ;)

Noo w poprzednim poście mówiłam: `do zobaczenia niebawem` . Too oczywiste, że musiałam zaraz coś dodać.:)
Dziś tematem przewodnim tej noty będą: Sztuczki Pazurkowe.
Hmm postaram się wam przedstawić kilka sztuczek dotyczących paznokci. :) Co prawda tylko niektóre z nich testowałam. Noo ale sprawdziły się. A, i jeszcze jedno. Te triki nie są mojego autorstwa. To wszystko znalazłam gdzieś kiedyć w necie. :)

I. Matowe paznokcie potraktuj wazeliną. Staraj się nakładać ją codziennie. Wazelina nawilży i sprawi, że paznokcie odzyskają swój naturalny połysk.
II. Bardzo ciekawe wzorki możecie robić za pomocą farbek akrylowych. Farbki możesz zakupić na stronie www.allegro.pl bądź w sklepie z farbami. Do nakładania farbek służą specjalne pędzelki, które można kupić również w takowych sklepach.
III. Brud spod paznokci świetnie zmywa się szczoteczką do rąk! :DD
IV. Hmm podobno, by lakier lepiej się trzymał płytki paznokcia należy przed pomalowaniem wetrzeć w pazury sok z cytryny...
V. Ii rzecz oczywista - niedoskonałości pozostawiane przy malowaniu paznokci zmywamy pałeczką do uszu uprzednio zamoczonym w zmywaczu. ;]
VI. Znowu potrzebny nam sok z cytryny. Należy wymoczyć paznokcie w soku z cytryny w celu usunięcia wszelkich przebarwień płytki. 
VII. Jeśli rozdwoi nam sie paznokcieć, ale nie tak na całej płytce tylko minimalnie to najlepiej go wypolerowac tak zeby był równy z pozostałą płytką paznokcia. Nie jest to az tak widoczne i pozwala nam na nie pozbycie sie paznokcia. No fakt faktem w tym miejscu gdzie sie rozdwoił to będzie cieńszy, ale nie jest to tak widoczne poza tym jak paznokcieć odrośnie to można tą cześć spiłować i nie bedzie śladu
VIII. Pamiętaj, by lakieru nie rozcięczać zmywaczem, zmniejszy to przyczepność lakieru oraz zmieni jego konsynstencje.
IX. Jeśli chcemy aby na wzorek na paznokciach trzymał sie długo. Najlepiej zamalowywac go codziennie lakierem nawierzchniowym. Sprawi to że będzie wzorek wyglądał śiweżo, ładnie sie blyszczał i co najważniejsze długo trzymał. 
X. Lakiery do paznokci rozcieńczamy za pomoca specialnego rozpuszczalnika do lakierów.

To wszystko. Dziesięć złotych rad. Mam nadzieję, że Wam się przyda. :) 
A to mój wzorek, który dziś mam na pazurach. :) Debiut w malowaniu kwiatków lakierami. + mała cyrkonia do środka. :




Wiem - banał, ale cieszy jak cieszy... :D Noo i mój ulubiony kolorek od LOVELY. :)

Doo przeczytania wkrótce. ; ** ( o ile wgl to ktoś czyta... ;P)

2 komentarze: