czwartek, 9 grudnia 2010

Coś na każdą kieszeń. Świat kosmetyków.

Hej. ; **
Przedstawię Wam kilka moich takich małych gwiazdek, które są stosunkowo tanie z racji, że jeszcze nie pracuję i jestem na utrzymaniu rodziców. :) Wiele z Was zapewne uważa, że tanie = złe. Noo faktycznie nie wszystkie kosmetyki tanie są dobre jakościowo, ale ja znalazłam kilka dość dobrych. Oto kilka z nich.:

1. Eye linery od MISS SPORTY dostępne w drogerii ROSSMAN






Koszt rzędu 6 zł za jedną sztukę. Ja mam dwa, brązowy i czarny. Jestem z nich baaardzo zadowolona jak na tę cenę. :) Pędzelek również jest fajny. To był dobry zakup!

2.Cień czarny z delikatnymi drobinkami od MISS SPORTY również. Nr 101Night; dostępne w drogerii ROSSMAN.



Cień, którego używam wychodząc na imprezy. :) Hmm jak się utrzymuje na powiece.? Sam? Nie mam pojęcia, ponieważ ja zawsze staram nakładać się bazę pod cienie, wtedy wszystko fajnie się utrzymuje na naszych oczkach. Cień kosztował około 6zł i również jestem baardzo zadowolona.:)

3.Mapka cieni od SENSIQU nr. 3-101; dostępna w drogerii NATURA



Mój pierwszy zakup takowej firmy. Jestem z niego zadowolona.:) Te aksamitne cienie bardzo dobrze trzymają się na oczach bez BAZY.  Mam w planach zakup kolejnej mapki od SENSIQUE.:)


To tylko kilka z moich ulubieńców cenowych. :) Jak dobrze, że również są takie firmy jak te przedstawione powyżej. :) 

A Wy używałyście coś z przedstawionych powyżej perełek.?

Co o nich myślicie.?

A może nie jesteście zwolenniczkami tanich kosmetyków.?

Pozdrawiam. ;*

4 komentarze:

  1. Ja bardzo dobre rzeczy słyszałam o eyelinerze z Wibo. :)
    Nie mam nic przeciwko tanim kosmetykom. :) Bardziej zależy mi na działaniu niż na cenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z dominiką eyeliner z wibo jest fajny i dobry ma rewelacyjny pędzelek .
    Jeśli chodzi o kosmetyki są dobre i tanie i drogie , najważniejsze żeby kupować odpowiednie dla naszej skóry :) buzka

    OdpowiedzUsuń
  3. sama raczej nie kupiłabym eyelinera z tej firmy, bo jakoś jej nie ufam, ale skoro mówisz, ze fajny to może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ***
    Ja tej wazeliny używam również na skórki przy paznokciach i sprawdza się całkiem nieźle. ;)

    OdpowiedzUsuń